راهنمایی پنل کاربری

برای بررسی وضعیت ثبت نام خود می بایست به پنل کاربری مراجعه کنید. 

نکته بسیار مهم : هر گونه اقدامی و تغییری در شرایط ثبت نام شما در وضعیت ثبت نام خود قابل مشاهده است.

آدرس پنل کاربری : کلیک کنید

راهنمایی پنل کاربری

لیست وضعیت ها :

۱ – در حال بررسی = تیم جنوب سافت در حال بررسی اطلاعات شما هست و تا ساعتی دیگر وضعیت متقاضی مشخص می شود.

۲ – در حال حاضر منتظر اقدامات جدید بودجه از سوی بانک مرکزی می باشیم = اطلاعات شما تایید شده است و منتظر بودجه از سوی بانک مرکزی هستیم و پس از ثبت کد رهگیری از سوی بانک مرکزی برای شما پیامک می شود.

۳ – ثبت نام تکمیل شده = اگر به هر دلیلی انصراف بدهید و یا درخواست بازگشت وجه بدهید ثبت نام شما به این وضعیت تغییر پیدا میکند.

۴ – در انتظار پرداخت = منتظر هستیم هزینه ثبت نام پرداخت شود سپس اطلاعات شما بررسی شود. ( متقاضیانی که هزینه ثبت نام را کارت به کارت میکنند در صورت اینکه اطلاعات کارت صحیح نباشد رد می شود . لطفا اطلاعات دقیق کارت به کارت خود را ثبت کنید )

۵ – خطا : تاریخ ازدواج یا تاریخ تولد اشتباه است = شما می بایست به پنل کاربری مراجعه کنید و وارد بخش ویرایش ثبت نام بشین و شماره شناسنامه و تاریخ تولد را ویرایش کنید.

۶ – خطا : امکان ثبت وجود ندارد لطفا ثبت نام قبلی خود را حذف کنید = شما یک ثبت نام قدیمی دارید که می بایست آن را حذف کنید تا بانک مرکزی اجازه ثبت را بدهد. اگر نمیدانید که به چه شکل باید ثبت نام قبلی خود را حذف کنید در پنل کاربری پیام ارسال کنید

۷ – خطا : عدم ثبت در دفترخانه یا ثبت احوال = پس از ثبت عقد در دفترخانه باید شما بین ۳ روز تا یک هفته وقت به دفترخانه و ثبت احوال بدهید که اطلاعات عقد شما را ثبت کنند و از سوی بانک مرکزی عقد شما را به رسمیت بشناسد و سپس اجازه ثبت درخواست وام ازدواج را به شما بدهد. پس از ثبت اطلاعات شما در ثبت احوال وضعیت ثبت نام شما تغییر پیدا میکند.

۸ – بانک جدید خود را اضافه کنید = در صورتی که مجدد بخواهید ثبت نام کنید و یا بخواهید استان خود را ویرایش کنید پس از تغییرات وضعیت شما به این گزینه تغییر میکند تا بتوانید بانک های جدید خود را ثبت کنید.

۹ – لطفا شماره موبایل به نام متقاضی را در پیام ارسال کنید = اگر شماره موبایلی که ثبت کرده اید به نام شما نباشد و یا نادرست باشد این گزینه برای شما نمایش داده می شود. و می بایست با پشتیبانی در تماس باشید.

۱۰ – کد ملی مالک تلفن همراه = اگر سن شما کمتر از ۱۸ سال هست و میخواهید شماره موبایلی که به نام شما نیست را ثبت کنید می بایست کد ملی صاحب خط را ثبت کنید.

۱۱ -کد پستی معتبر نیست = در صورتی که کد ملی نامعتبر ثبت کرده باشید و نادرست باشد می بایست کد پستی صحیح را ثبت کنید

۱۲ -لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید = در صورتی که در ثبت نام شما با مشکلی روبرو شده باشیم و نیاز باشد با شما در تماس باشیم سپس ثبت نام شما را ادامه بدهیم این گزینه برای شما نمایش داده می شود

۱۳ -شماره تلفن همراه با کد ملی تطابق ندارد = در صورتی که شماره موبایل شما به نام خودتان نباشد با این خطا روبرو می شوید.

نکته : تعیین شعبه از سوی سرپرستی بانک انتخاب شده انجام می شود و طبق متقاضیان در صف بانک تعیین می شود و هر چه شعبه انتخابی به محل سکونت شما نزدیک تر باشد زودتر تعیین شعبه می شوید

در صورت نمایش کد رهگیری شما = شما می بایست منتظر پیامک تعیین شعبه بشین و سپس به بانک مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام مجدد :

ابتدا می بایست از طریق پنل کاربری اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنید و پس از تایید پرداخت شما دسترسی داده می شود تا بانک خود را ثبت کنید و در دستور کار قرار بگیرد.